Психологтың айлық жоспары » Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
23
февраль
2022

Психологтың айлық жоспары

«Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп» КММ

Педагог-психологтың қыруйек  айына  жұмыс жоспары

2022-2023 оқу жылы


р/с

І-апта

ІІ-апта

ІІІ-апта

ІY-апта

Дүйсенбі

І.Диагностикалық бағыт



1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

2. Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды анықтау, сұраныс бойынша үйден оқыту.    /ОПМПК бақылауындағы оқушыларды, мүгедек оқушылардың құжаттарын дайындау/

3.«Мектептегі мазасыздық шкаласы».11- сынып.5-8 сынып.136-бет.



1.Әкімшілік отырыстарға қатысу


2. 1-сынып оқушыларының мектепке дайындығы,мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу . 58-63 бет

3.Жас мамандардан «Педагогтардың әдістемелік мәдениетін өзіндік бағалауын зерттеу»әдістемесі. МП педагоктармен ЖК 10 Бет


1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

2.5-10 сынып оқушылардың сыныптағы қарым- қатынасты, ұйымшылдықты зерттеу.«Социометрия» әдісі.

3-11 сынып.

3.«Баланы ата-ана тәрбиелейді.Ата-ананы кім тәрбиелейді?»Әдістемесі.МП-нің ата-ананалармен жұмыс кітабы.

1 сынып ата-аналары.11-бет.


1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

2. Тәртібі қиын, алаңдатарлық     оқушыларды  және тұлдыр жетім,  жартылай жетім, толық емес отбасы, сәтсіз отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушыларды анықтау. 

1-11 сынып.

Сейсенбі

ІІ.Түзету-дамыту бағыты

1. Зерттеу нәтижелері төмен деңгей көрсеткен

оқушылармен түзету жұмыстары .1 сынып.


1.Агрессияға қарсы жаттығулар.МПЖК.5-8 сынып.                            202-203бет.213-219бет

2.Социометрия әдісі бойынша   анықталған шеттелген оқушылармен жекелей коррекциялық жұмыстар.

3-11 сынып.

1.Бақылауда тұрған оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары.

2.Тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары. МПЖК.5-8 сынып.207-209 бет.

1.Құқық бұзушылықтың алдын алу жұмыстары /ұлдар /


ІІІ.Профилактикалық бағыт

1.«Тәуекел топтағы» оқушылармен  сұхбат жүргізу,  бақылау, профилактикалық жұмыстар

2.Бастауыш сынып оқушыларының эмоционалдық-еріктік аймағын дамыту және түзету жаттығулары 172-173 бет. МПЖК.Бастауыш

1.Буллинг,кибербуллинг бойынша сыныптарға әлеуметтік видео роликтер көрсету 5-11 сынып /

2.Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілеттерін дамыту жаттығулары.178-181 бет.

2-4 сынып.

3.Балалар мен оқушы жастар арасында діни экстремизмнің, радикалды ислам идеяларды тарату фактілерін анықтау және алдын алу бойынша түсінік жұмыстарын  жүргізу.5-11сынып.

1.«Сенім телефоны», «Сенім жәшігі» талдау жасау, есеп беру Тіркеу

2.Өз-өзіне қол жұмсаудың , субмәдиниетін,сайт ақпараттарының алдын алу. «Қауіпсіз интернет» тақырыбында жұмыс жүргізу.5-11 сынып.

1.«Мамандығым-мақтанышым». жас мамандармен.

2.Жасөспірімдердің репродуктивтік денсаулығы мен қауіпсіздігін қорғау мақсатында қыздар жиналысы.10 сынып.

Бейсенбі - Әдістемелік - шығармашылық күн. Аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға  қатысу, тәжірибе алмасу. Облыстық,аудандық психология бағыты бойынша  вебинар,семинарларға қатысу


Жұма

ІY.Кеңес беру бағыты







1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу

2.«Баланы қалай тәрбиелеу керек?»233 бет.Ата-аналармен.

1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу

2.«Жас келсе, іске!».Жас мамандарға кеңес беру.

1.Өгей әке, өгей анамен тұратын оқушылармен  әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу

2. Сұраныс бойынша кеңес беру

1.Білімінде олқылығы бар оқушыларға кеңес беру
















«Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп» КММ

Педагог-психологтың қазан  айына  жұмыс жоспары

2022-2023 оқу жылы


р/с

І-апта

ІІ-апта

ІІІ-апта

ІY-апта

Дүйсенбі

І.Диагностикалық бағыт



1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

2.«Тәуекел тобындағы» білім алушылармен жұмыс ,бақылау

3.5-сынып оқушыларының оқу процесіне бейімделуін зерттеу./Сауалнама./                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  


1.Әкімшілік отырыстарға қатысу


2.Невротизация деңгейін анықтау.(Л.Вассерман) МПЖК. 48-бет. /11- сынып/

3.Оқушылардың  өзін-өзі бағалауын және оқу мотивациясын анықтау 126-128бет.    /1,2,5,11 сынып/

4.Оқушылар арасында бопсалау, тұрмыстық зорлық-зомбылықты алдын алу бойынша жасырын түрде  сауалнама алу

1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

2. 9 сыныптармен     бағдаралды дайындық жұмыстарын жүргізу А.Е.Голомшток әдісі  

3. Аттестациядан өтетін мұғалімдермен кешенді зерттеу жүргізу. 

Педагогтағы агрессияны бағалау. 40-бет. Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау.35-бет.



1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

2.Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың психикалық  ерекшеліктерін анықтау /қабылдау, зейін, есте сақтау,ойлау/ /үйден оқитын оқушылар/

Сейсенбі

ІІ.Түзету-дамыту бағыты

1. Зерттеу нәтижелері төмен деңгей көрсеткен

оқушылармен түзету жұмыстары .1 сынып.



1.Социометрия әдісі бойынша   анықталған шеттелген оқушылармен жекелей коррекциялық жұмыстар.

3-11 сынып.

1.Бақылауда тұрған оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары.

2.Тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары. МПЖК.5-8 сынып.207-209 бет.

1.Құқық бұзушылықтың алдын алу жұмыстары /ұлдар /


ІІІ.Профилактикалық бағыт

1.«Тәуекел топтағы» оқушылармен  сұхбат жүргізу,  бақылау, профилактикалық жұмыстар

2.«Мен өмірді таңдайымын» психологиялық-жаттығу          160-бет./7-8 сынып/

1. Мен зиянды әдеттерге тәуелсізбін»   / 7-8 сынып/

2.Мамандық өмір  таңдауы. МПЖК.9-11 сынып.176-177 бет.



1. «Ерте жүктіліктің салдары»7-11сынып қыздарымен/

1. Орта буынға бейімделу

/5 сынып     ата-аналарымен/


Бейсенбі - Әдістемелік - шығармашылық күн. Аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға  қатысу, тәжірибе алмасу. Облыстық,аудандық психология бағыты бойынша  вебинар,семинарларға қатысу


Жұма

ІY.Кеңес беру бағыты







1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу

1.1-сынып және мектепалды даярлық тобының ата –анасына кеңес беру.

2.5 сынып оқушыларына,пән мұғалімдеріне,ата-аналарына кеңес беру жұмыстары.


1. Мектепалды даярлық тобының сынып жетекшілеріне кеңес беру

1. Сұраныс бойынша кеңес беру











Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп» КММ

Педагог-психологтың қараша  айына   жұмыс жоспары

2022-2023 оқу жылы


р/с

І-апта

ІІ-апта

ІІІ-апта

ІY-апта

Дүйсенбі

І.Диагностикалық бағыт



1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

2.«Өз темпераментіңіздің басым жағын анықтаңыз»В.М.Банщиков.МППЖД.       18-бет. /Мұғалімдермен/




1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

2. 6-7 сынып оқушыларының        пәнге   қызығушылықтарын        анықтау

3. Зорлық-зомбылықты     анықтау диагностикасы  /5-11/

4.Білімінде олқылығы бар оқушылармен зерттеу жұмыстары , психологиялық-педагогикалық карта жасау. 

Оқушының оқу түрткісінің құрылымын диагностикалу 135-бет


1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

2. Ерекше назар аударуды қажет ететін оқушылармен зерттеу жұмыстарын жүргізу. /Бақылау/

3. Суицидалды мінез-құлықты анықтау.   СБА әдістемесі. 70-71-бет                          


1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

2. «Менің отбасым» проективті әдіс

 /Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен/  57-бет

3. Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау.тест

Сейсенбі

ІІ.Түзету-дамыту бағыты

1. «Өз жұлдызыңды тап» , «Тілек шамы» психологиялық жаттығу. ∞ МПЖК 9-11 сынып.  

151-бет. 224-бет.


1. Біздегі ұқсастық пен айырмашылық

/Дарынды балалармен/



1. Білімінді олқылығы бар оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары /2-11 сынып/



1. Қабылдау ерекшеліктерін түзету мен дамыту.107-бет. МПЖК.Бастауыш /ЕБҚО/


ІІІ.Профилактикалық бағыт

1.1,5 сынып оқушыларының орта буынға  бейімделу  жағдайы /мұғалімдермен/

2.Татулық-достық кілті

/сынып жетекшілермен

3.«Мұғалім әдебі» семинар -тренинг /мұғалімдермен//

1. «Тәуекел топтағы» оқушылармен  сұхбат жүргізу,  бақылау, профилактикалық жұмыстар

2.Білімінде олқылығы бар оқушылардың оқу мотивациясын көтеру /тренинг-жаттығулар, кеңестер жүргізу 2-11

1.«Сенім телефоны», «Сенім жәшігі» талдау жасау, есеп беру Тіркеу

2. «Менің болашақ мамандығым» 174 бет /9,10,11 сынып/

3. «Мен қандаймын».218 бет.5- сынып 5-сынып

4.«Біз нені жақсы көреміз?»                      / 2-3 ата-аналарымен/

1. «Өмірді сүйе білейік» 159 бет. МПЖК.9-11 сынып 


2.Қазіргі заманның табысты мамандары.176 бет-177 бет. /11 сынып/

Бейсенбі - Әдістемелік - шығармашылық күн. Аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға     қатысу, тәжірибе алмасу. Облыстық,аудандық психология бағыты бойынша  вебинар,семинарларға қатысу


Жұма

ІY.Кеңес беру бағыты







1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу

2.Емтиханға      дайындауда ата- аналарға     ұсынылатын психологиялық кеңестер

1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу


1.Өгей әке, өгей анамен тұратын оқушылармен  әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу

2. Сұраныс бойынша кеңес беру

1.Білімінде олқылығы бар оқушыларға кеңес беру













«Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп» КММ

Педагог-психологтың желтоқсан  айына   жұмыс жоспары

2022-2023 оқу жылы


р/с

І-апта

ІІ-апта

ІІІ-апта

ІY-апта

Дүйсенбі

І.Диагностикалық бағыт



1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

1.ҰБТ-ге қатысатын оқушылармен «Мінез-құлық акцентуациясын анықтау» К.Леонгард / 11-сынып/



1.Әкімшілік отырыстарға қатысу


2.«Жеке тұлғаның дара-типтік ерекше белгілерін анықтауға арналған сауалнама Л.Н.Собчик» /9- сынып/


1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

2. Оқушылар арасында бопсалау бойынша сауалнама алу

1.Әкімшілік отырыстарға қатысу

Сейсенбі

ІІ.Түзету-дамыту бағыты

Зерттеу нәтижелері төмен деңгей көрсеткен     оқушылармен түзету жұмыстары          / 1 сынып/

Білімінді олқылығы бар оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары 2-4 сынып/

Жеке түзету дамыту бағдарламалары бойынша жұмыстар 

«Тәуекел топтағы» оқушылармен түзету жұмыстары 

ІІІ.Профилактикалық бағыт

1.Мамандық таңдау бойынша ата-аналарға жаднама                      /9-11сынып ата-аналары/

2.«Балаңыздың  болашағын     шешуге дайынсыз ба?»

/11 сынып ата- аналары/

1.«Тәуекел топтағы» оқушылармен  сұхбат жүргізу,  бақылау, профилактикалық жұмыстар /Бақылау, кеңес беру/

2.Жасөспірімдердің кәсби бағдарлануын диагностикалау.95 бет. Тест, ойын-жаттығулары /9-10 сынып/

1.«Сенім телефоны», «Сенім жәшігі» талдау жасау, есеп беру,тіркеу

2.Тәрбиеде қиындық келтіретін оқушылармен жұмыс / мұғалімдермен /

1. Балалар мен оқушы жастар арасында діни экстремизмнің алдын алу бойынша түсінік жұмыстарын  жүргізу  /9-11 сынып/                                                                                                                          

Бейсенбі - Әдістемелік - шығармашылық күн. Аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға  қатысу, тәжірибе алмасу. Облыстық,аудандық психология бағыты бойынша  вебинар,семинарларға қатысу


Жұма

ІY.Кеңес беру бағыты







1. Әлеуметтік жағдайына байланысты психологиялық қолдау көрсету.                         

2.Емтиханға   дайындауда ата- аналарға  ұсынылатын психологиялық кеңестер

1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу

Мектеп  әкімшілігімен 11 сынып   оқушыларының  таңдауы бойынша сәйкестіктерді    талқылау .


1.Өгей әке, өгей анамен тұратын оқушылармен  әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу

2.Қайырылымдық акцияларын ұйымдастыру. /қатысу/

Ерекше назар аударуды қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен бала тәрбиесі туралы ой  бөлісу