Психологтың айлық жоспары
«Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп» КММ
Педагог-психологтың қыруйек айына жұмыс жоспары
2022-2023 оқу жылы
р/с | І-апта | ІІ-апта | ІІІ-апта | ІY-апта | |||
Дүйсенбі І.Диагностикалық бағыт | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2. Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды анықтау, сұраныс бойынша үйден оқыту. /ОПМПК бақылауындағы оқушыларды, мүгедек оқушылардың құжаттарын дайындау/ 3.«Мектептегі мазасыздық шкаласы».11- сынып.5-8 сынып.136-бет. | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2. 1-сынып оқушыларының мектепке дайындығы,мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу . 58-63 бет 3.Жас мамандардан «Педагогтардың әдістемелік мәдениетін өзіндік бағалауын зерттеу»әдістемесі. МП педагоктармен ЖК 10 Бет | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2.5-10 сынып оқушылардың сыныптағы қарым- қатынасты, ұйымшылдықты зерттеу.«Социометрия» әдісі. 3-11 сынып. 3.«Баланы ата-ана тәрбиелейді.Ата-ананы кім тәрбиелейді?»Әдістемесі.МП-нің ата-ананалармен жұмыс кітабы. 1 сынып ата-аналары.11-бет. | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2. Тәртібі қиын, алаңдатарлық оқушыларды және тұлдыр жетім, жартылай жетім, толық емес отбасы, сәтсіз отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушыларды анықтау. 1-11 сынып. | |||
Сейсенбі ІІ.Түзету-дамыту бағыты | 1. Зерттеу нәтижелері төмен деңгей көрсеткен оқушылармен түзету жұмыстары .1 сынып. | 1.Агрессияға қарсы жаттығулар.МПЖК.5-8 сынып. 202-203бет.213-219бет 2.Социометрия әдісі бойынша анықталған шеттелген оқушылармен жекелей коррекциялық жұмыстар. 3-11 сынып. | 1.Бақылауда тұрған оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары. 2.Тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары. МПЖК.5-8 сынып.207-209 бет. | 1.Құқық бұзушылықтың алдын алу жұмыстары /ұлдар / | |||
ІІІ.Профилактикалық бағыт | 1.«Тәуекел топтағы» оқушылармен сұхбат жүргізу, бақылау, профилактикалық жұмыстар 2.Бастауыш сынып оқушыларының эмоционалдық-еріктік аймағын дамыту және түзету жаттығулары 172-173 бет. МПЖК.Бастауыш | 1.Буллинг,кибербуллинг бойынша сыныптарға әлеуметтік видео роликтер көрсету 5-11 сынып / 2.Бастауыш сынып оқушыларының есте сақтау қабілеттерін дамыту жаттығулары.178-181 бет. 2-4 сынып. 3.Балалар мен оқушы жастар арасында діни экстремизмнің, радикалды ислам идеяларды тарату фактілерін анықтау және алдын алу бойынша түсінік жұмыстарын жүргізу.5-11сынып. | 1.«Сенім телефоны», «Сенім жәшігі» талдау жасау, есеп беру Тіркеу 2.Өз-өзіне қол жұмсаудың , субмәдиниетін,сайт ақпараттарының алдын алу. «Қауіпсіз интернет» тақырыбында жұмыс жүргізу.5-11 сынып. | 1.«Мамандығым-мақтанышым». жас мамандармен. 2.Жасөспірімдердің репродуктивтік денсаулығы мен қауіпсіздігін қорғау мақсатында қыздар жиналысы.10 сынып. | |||
Бейсенбі - Әдістемелік - шығармашылық күн. Аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға қатысу, тәжірибе алмасу. Облыстық,аудандық психология бағыты бойынша вебинар,семинарларға қатысу | |||||||
Жұма ІY.Кеңес беру бағыты | 1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу 2.«Баланы қалай тәрбиелеу керек?»233 бет.Ата-аналармен. | 1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу 2.«Жас келсе, іске!».Жас мамандарға кеңес беру. | 1.Өгей әке, өгей анамен тұратын оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу 2. Сұраныс бойынша кеңес беру | 1.Білімінде олқылығы бар оқушыларға кеңес беру | |||
«Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп» КММ
Педагог-психологтың қазан айына жұмыс жоспары
2022-2023 оқу жылы
р/с | І-апта | ІІ-апта | ІІІ-апта | ІY-апта | |||
Дүйсенбі І.Диагностикалық бағыт | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2.«Тәуекел тобындағы» білім алушылармен жұмыс ,бақылау 3.5-сынып оқушыларының оқу процесіне бейімделуін зерттеу./Сауалнама./ | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2.Невротизация деңгейін анықтау.(Л.Вассерман) МПЖК. 48-бет. /11- сынып/ 3.Оқушылардың өзін-өзі бағалауын және оқу мотивациясын анықтау 126-128бет. /1,2,5,11 сынып/ 4.Оқушылар арасында бопсалау, тұрмыстық зорлық-зомбылықты алдын алу бойынша жасырын түрде сауалнама алу | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2. 9 сыныптармен бағдаралды дайындық жұмыстарын жүргізу А.Е.Голомшток әдісі 3. Аттестациядан өтетін мұғалімдермен кешенді зерттеу жүргізу. Педагогтағы агрессияны бағалау. 40-бет. Өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау.35-бет. | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2.Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың психикалық ерекшеліктерін анықтау /қабылдау, зейін, есте сақтау,ойлау/ /үйден оқитын оқушылар/ | |||
Сейсенбі ІІ.Түзету-дамыту бағыты | 1. Зерттеу нәтижелері төмен деңгей көрсеткен оқушылармен түзету жұмыстары .1 сынып. | 1.Социометрия әдісі бойынша анықталған шеттелген оқушылармен жекелей коррекциялық жұмыстар. 3-11 сынып. | 1.Бақылауда тұрған оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары. 2.Тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары. МПЖК.5-8 сынып.207-209 бет. | 1.Құқық бұзушылықтың алдын алу жұмыстары /ұлдар / | |||
ІІІ.Профилактикалық бағыт | 1.«Тәуекел топтағы» оқушылармен сұхбат жүргізу, бақылау, профилактикалық жұмыстар 2.«Мен өмірді таңдайымын» психологиялық-жаттығу 160-бет./7-8 сынып/ | 1. Мен зиянды әдеттерге тәуелсізбін» / 7-8 сынып/ 2.Мамандық өмір таңдауы. МПЖК.9-11 сынып.176-177 бет. | 1. «Ерте жүктіліктің салдары»7-11сынып қыздарымен/ | 1. Орта буынға бейімделу /5 сынып ата-аналарымен/ | |||
Бейсенбі - Әдістемелік - шығармашылық күн. Аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға қатысу, тәжірибе алмасу. Облыстық,аудандық психология бағыты бойынша вебинар,семинарларға қатысу | |||||||
Жұма ІY.Кеңес беру бағыты | 1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу | 1.1-сынып және мектепалды даярлық тобының ата –анасына кеңес беру. 2.5 сынып оқушыларына,пән мұғалімдеріне,ата-аналарына кеңес беру жұмыстары. | 1. Мектепалды даярлық тобының сынып жетекшілеріне кеңес беру | 1. Сұраныс бойынша кеңес беру | |||
Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп» КММ
Педагог-психологтың қараша айына жұмыс жоспары
2022-2023 оқу жылы
р/с | І-апта | ІІ-апта | ІІІ-апта | ІY-апта | |||
Дүйсенбі І.Диагностикалық бағыт | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2.«Өз темпераментіңіздің басым жағын анықтаңыз»В.М.Банщиков.МППЖД. 18-бет. /Мұғалімдермен/ | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2. 6-7 сынып оқушыларының пәнге қызығушылықтарын анықтау 3. Зорлық-зомбылықты анықтау диагностикасы /5-11/ 4.Білімінде олқылығы бар оқушылармен зерттеу жұмыстары , психологиялық-педагогикалық карта жасау. Оқушының оқу түрткісінің құрылымын диагностикалу 135-бет | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2. Ерекше назар аударуды қажет ететін оқушылармен зерттеу жұмыстарын жүргізу. /Бақылау/ 3. Суицидалды мінез-құлықты анықтау. СБА әдістемесі. 70-71-бет | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2. «Менің отбасым» проективті әдіс /Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен/ 57-бет 3. Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау.тест | |||
Сейсенбі ІІ.Түзету-дамыту бағыты | 1. «Өз жұлдызыңды тап» , «Тілек шамы» психологиялық жаттығу. ∞ МПЖК 9-11 сынып. 151-бет. 224-бет. | 1. Біздегі ұқсастық пен айырмашылық /Дарынды балалармен/ | 1. Білімінді олқылығы бар оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары /2-11 сынып/ | 1. Қабылдау ерекшеліктерін түзету мен дамыту.107-бет. МПЖК.Бастауыш /ЕБҚО/ | |||
ІІІ.Профилактикалық бағыт | 1.1,5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделу жағдайы /мұғалімдермен/ 2.Татулық-достық кілті /сынып жетекшілермен 3.«Мұғалім әдебі» семинар -тренинг /мұғалімдермен// | 1. «Тәуекел топтағы» оқушылармен сұхбат жүргізу, бақылау, профилактикалық жұмыстар 2.Білімінде олқылығы бар оқушылардың оқу мотивациясын көтеру /тренинг-жаттығулар, кеңестер жүргізу 2-11 | 1.«Сенім телефоны», «Сенім жәшігі» талдау жасау, есеп беру Тіркеу 2. «Менің болашақ мамандығым» 174 бет /9,10,11 сынып/ 3. «Мен қандаймын».218 бет.5- сынып 5-сынып 4.«Біз нені жақсы көреміз?» / 2-3 ата-аналарымен/ | 1. «Өмірді сүйе білейік» 159 бет. МПЖК.9-11 сынып 2.Қазіргі заманның табысты мамандары.176 бет-177 бет. /11 сынып/ | |||
Бейсенбі - Әдістемелік - шығармашылық күн. Аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға қатысу, тәжірибе алмасу. Облыстық,аудандық психология бағыты бойынша вебинар,семинарларға қатысу | |||||||
Жұма ІY.Кеңес беру бағыты | 1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу 2.Емтиханға дайындауда ата- аналарға ұсынылатын психологиялық кеңестер | 1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу | 1.Өгей әке, өгей анамен тұратын оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу 2. Сұраныс бойынша кеңес беру | 1.Білімінде олқылығы бар оқушыларға кеңес беру | |||
«Ш.Уалиханов атындағы орта мектеп» КММ
Педагог-психологтың желтоқсан айына жұмыс жоспары
2022-2023 оқу жылы
р/с | І-апта | ІІ-апта | ІІІ-апта | ІY-апта | |||
Дүйсенбі І.Диагностикалық бағыт | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 1.ҰБТ-ге қатысатын оқушылармен «Мінез-құлық акцентуациясын анықтау» К.Леонгард / 11-сынып/ | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2.«Жеке тұлғаның дара-типтік ерекше белгілерін анықтауға арналған сауалнама Л.Н.Собчик» /9- сынып/ | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу 2. Оқушылар арасында бопсалау бойынша сауалнама алу | 1.Әкімшілік отырыстарға қатысу | |||
Сейсенбі ІІ.Түзету-дамыту бағыты | Зерттеу нәтижелері төмен деңгей көрсеткен оқушылармен түзету жұмыстары / 1 сынып/ | Білімінді олқылығы бар оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары 2-4 сынып/ | Жеке түзету дамыту бағдарламалары бойынша жұмыстар | «Тәуекел топтағы» оқушылармен түзету жұмыстары | |||
ІІІ.Профилактикалық бағыт | 1.Мамандық таңдау бойынша ата-аналарға жаднама /9-11сынып ата-аналары/ 2.«Балаңыздың болашағын шешуге дайынсыз ба?» /11 сынып ата- аналары/ | 1.«Тәуекел топтағы» оқушылармен сұхбат жүргізу, бақылау, профилактикалық жұмыстар /Бақылау, кеңес беру/ 2.Жасөспірімдердің кәсби бағдарлануын диагностикалау.95 бет. Тест, ойын-жаттығулары /9-10 сынып/ | 1.«Сенім телефоны», «Сенім жәшігі» талдау жасау, есеп беру,тіркеу 2.Тәрбиеде қиындық келтіретін оқушылармен жұмыс / мұғалімдермен / | 1. Балалар мен оқушы жастар арасында діни экстремизмнің алдын алу бойынша түсінік жұмыстарын жүргізу /9-11 сынып/ | |||
Бейсенбі - Әдістемелік - шығармашылық күн. Аудан психологтарының әдістемелік отырысына, өзара сабақтарға қатысу, тәжірибе алмасу. Облыстық,аудандық психология бағыты бойынша вебинар,семинарларға қатысу | |||||||
Жұма ІY.Кеңес беру бағыты | 1. Әлеуметтік жағдайына байланысты психологиялық қолдау көрсету. 2.Емтиханға дайындауда ата- аналарға ұсынылатын психологиялық кеңестер | 1.Оқушылармен жеке сұхбат, пікір алмасу жұмыстарын жүргізу, жеке кеңесу жұрналына енгізу Мектеп әкімшілігімен 11 сынып оқушыларының таңдауы бойынша сәйкестіктерді талқылау . | 1.Өгей әке, өгей анамен тұратын оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу 2.Қайырылымдық акцияларын ұйымдастыру. /қатысу/ | Ерекше назар аударуды қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен бала тәрбиесі туралы ой бөлісу | |||